tisdag 31 maj 2011

Min natt

Jag somnade klockan 4. Vid 3 tiden gav jag upp och smög ner i köket och tog ett glas mjölk. Egentligen så är varm mjölk bäst om man ska kunna somna, men att stå och värma mjölk i micron klockan 3 på natten var inte någon idé överhuvudtaget. Så gick upp med mitt glas mjölk, och somnade en timme efter. Vaknade klockan 8 ganska utvilad, konstigt nog. Sen började jag jobba kl 9, vi har varit ute och gått med barnen i 2,5 timme. Sen gjorde jag chicken curry med ris till lunch till barnen och yoghurt till efterätt. Nu sover de!

Jag ligger i min säng, är rätt trött, men ska inte sova, för då kommer jag ha svårt att somna senare. Idag måste jag tvätta och tror jag drar ut och joggar ikväll. OCH jag har inte druckit en enda kopp kaffe. ;D Har endast druckit grönt te! :))

You are my sweetest downfall.

1 kommentar: