söndag 22 maj 2011

Framtidsplaner

Nu har jag sökt matematik B kurser till hösten på olika komvux i Stockholm. Blir enklast så.
För jag tror faktiskt att jag vill plugga till grundskolelärare F-6 och de har ändret behörighetskraven, nu gäller Matte B också. Så måste fixa det! Men nu har jag sökt in och kommer förmodligen komma in också.

Så planen inför oktober är att den 10 oktober eller 17 oktober börja plugga matematik i 5-10 veckor. Och under den tiden även plugga inför körkortet. Och när jag är klar med det matte kursen och om jag blir klar med körkortet i december drar jag till barcelona efter det. Kanske är för kallt där i januari, vet ej. Eller så drar jag dit till våren eller nästa sommar.

Har även skrivit mitt cv nu så ska söka jobb också så att jag kan ha ett jobb, plugga matte b och ta körkort. Perfectamente. Och sen till hösten 2012 plugga till grundskolelärare F-6 :)

But I'm good at change my minds... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar