fredag 27 maj 2011

Jogga logga & blogga

Jag drog ut och sprang 6,5 km på 30 min :) Efter det gjorde jag klart en läxa från colleget. 1 gjord av 3 ;p Gör resten imorgon.

Ikväll ska jag vara barnvakt, föräldrarna ska ut och äta middag :) they are worth it!
Imorgon ska jag vara barnvakt från 9-10.30 på morgonen, efter det drar jag ut och joggar sen drar jag och shoppar! Lovely!

På söndag ska jag också vara barnvakt 9-10.30 på morgonen sen drar jag till Lisa, vi ska gymma på hennes gym. Hon har ett rabattkort som gör att hon kan ta med sig en kompis en gång gratis! Nice! På gymmet finns en stor pool så vi ska simma också. Sen drar vi hem till henne, bastar och lagar middag. Kanske hyr en film också :) Kommer även sova över där för på måndag är det Bankholidays vilket betyder att jag är ledig! :)

Nu blir det tomatsoppa och en rostad macka med ost! & till efterrätt: en kopp pepparmints te och torkad frukt = en fulländad fredag! ;)

Happy weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar