lördag 28 maj 2011

Guildford, Amersham, Bath, Brighton



Jag & Lara åt lunch på restaurangen The Giraffe, vi åt bruschetta till förrätt, kycklingssallad till huvudrätt och till efterätt drack vi en god kaffe på Starbucks! Det var mycket trevligt.  J har tipsat mig att åka till Bath för det är en mycket gammal stad! Så dit ska jag & Lara åka i sommar och den 2 juli drar vi till Brighton! :D

Bath





Brighton



Jag köpte en tunika som jag spanat in länge nu! Den är superfin! Så den ska jag ha på min systers 20-årsdag! På tal om hennes födelsedag så har jag köpt mer födelsedags presenter till henne, har hittat en till grej jag ska köpa imorgon! Och så har jag handlat födelsedags presenter till mormor. Ska handla födelsedags presenter till farmor också, för hon fyller ju också år när jag kommer till Stockholm! Vet vad jag ska köpa så ska handla det imorgon med ;) Hihi. Det är kul att handla åt andra! Och allt är mycket billigare i England, känns så i alla fall! :))

När jag handlat klart min saker imorgon åker jag till Amersham. Där kommer Lisa möta upp mig sen tar det typ 10 minuter att gå hem till henne från tågstationen. Looking forwards!

När jag kom hem så drog på en jogginrunda, sprang 6 km. ;) Nu ska jag vila, dricka te och svara på lite mail.



/ Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar