fredag 6 maj 2011

It has been a lovely and so funny day!

Det har var sol hela denna fredag! Idag skulle J & Matt iväg på begravning kl 11. Så idag har jag passat barnen :) från kl 11-16. Däremellan sov de från 12.30-14.30, som de gör varje dag :) Så idag har jag jobbat in några extra timmar som jag kommer få betalt för eller så kommer jag få sluta tidigare någon kväll. It does not matter for me :)
I vanliga fall på just fredagar så jobbar jag från 9-12.30 och sen börjar jag 18.00 :)

Vi har haft så roligt idag. Pojkarna har varit förvånasvärt snälla! :) De fick pasta och köttfärsås till lunch. Little O fick risotto m. paprika, kyckling och morötter. They loved the food. Till efterrätt fick de yoghurt och vindruvor. Efter det gick jag upp med barnen så de kunde sova deras förmiddagslur. Little O vaknade först så tog in han i mitt rum och lekte. Han är så söt, han kröp runt i min säng, lekte med min väska och dansade runt till musik som jag satte på från datorn. Han är så duktig på att dansa, he's got really good moves and wonderful rythmes! ;D Tog kort och filmade honom! En halvtimme senare vaknade the twins och då gick tog jag även med de till mitt rum, vi satte på massa roliga filmer på youtube: The Shrek Song, Mr Thumbles Song, Gummy Bear Song, Crazy Frog Song och massa annat:











Vi dansade i min säng, och runt i rummet. Så roligt! Har filmat det med min mobil :D Sen gick ner i lekrummet intill köket och läste lite sagor. Efter några minuter kom Mommy and Daddy home. :) They went really happy and told mommy and daddy about the songs they'd listen to in my room and told them about our funny day! :D The mommy said to me:
"Thank you so much Darling! You have done a wonderful job today Tilly!" :)

Nu har de åkt iväg till några vänner med barnen. Så nu är jag ledig och sen är det helg! :D

/ Happy Tilly

2 kommentarer:

  1. Ååh vad roligt det låter. Det värmer i hjärtat att både du och barnen trivs och har så roligt tillsammans. Love mom

    SvaraRadera
  2. Och vilket fantastiskt fint beröm du fick av Jane. hoppas du får en riktigt fin helg nu TILLY. Love mom

    SvaraRadera