måndag 2 maj 2011

Känner du igen vinden som blåser i stan?



Jag glömmer aldrig bort.
Min polare, han tittade på mig och sa: "Känner du vinden som blåser i stan?"
Det blir en förändring och dåligt blir bra. Jag vet, nu att jag ljög när jag svarade ja.

Hörde någon blåste honom en dag. Han är borta. Nu finns bara drogerna kvar.Tänker nästan aldrig tillbaks på den dan' men den här låten, låten idag.
Jag undrar - "går jag ensam här eller visar du min väg från en parallel värld?"
Hoppas du hör mig, vart du än är.

Den här går ut till våra saknade vänner. Så många frågor utan svar. Så många låtar som fanns kvar, men vi glömmer aldrig er. Nej den här går ut till våra saknade vänner. Ni kommer alltid leva kvar, i varje steg vi tar så vi hyllde de. Ja den här går ut till våra saknade vänner.
För den här går ut till våra saknade vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar