torsdag 5 maj 2011

It has been a great day!

Efter att jag städat hela övervåningen så började jag jobba igen 17.00. Gick ner i köket, och då var Jaynes vännina Claudia över med hennes barn William som är i samma ålder som tvillingarna och lilla Iris som är lite yngre än little O. De åt dinner, Jayne hade gjort chicken curry with rice. Barnen älskar verkligen det. Iris var så söt när jag lekte "tittut" med henne. Ett barns skratt är top of the line. Mamma Claudia hade tagit med sig massa cupcakes i smakerna choklad med grön glasyr, caramell&kaffe smak med rosa glasyr och hallon smak med blå glasyr.  Hon hade tagit med sig en till mig också. Jag fick en den med smak av caramell&kaffe och rosa glasyren :) Det blir min första riktiga engelska cupcake. Ska äta den imorgon för då är det ju fredag!


På lördag kommer jag även åka in till London! Yejjjj! Kommer först och främst handla ett månadskort för tåg-och bussresor på Guildfords tågstation. Väl i London kommer jag handla pengar till mobilen, hårprodukter, sommarskor, kanske en bikini om jag hittar det och en väska. Hittade dock en jätte fin väska igår på Primark, men av någon anledning måste jag ha tappat den i butiken innan jag handlade de andra kläderna. Kom på det när jag kom hem och undrade vad väskan var, så minns jag att jag glömt köpa den för den fanns inte heller med på kvittot... Smartass. Men, men. Men det allra första jag ska göra är nog att sätta mig på en turist buss med en Caramell Mocchiato från Starbucks ;) That's what I call heaven.




Sleep tight
Tilly

1 kommentar:

  1. Caramell Mocchiato låter mums. Nåt jag gärna vill pröva. Sweet dreams. love mom

    SvaraRadera