måndag 9 maj 2011

A sunny day in Sunningdale


Idag var jag i Sunningdale och träffade två auparier, den ena var från Belgien och den andra var från Österrike :) Vi satt på ett café där och fikade. Solen sken och det var väldigt fint där i Sunningdale. It is really posh there. Och väldigt många kändisar bor där. Tar bara 10 minuter till London därifrån med tåg. But if I would be honest, I prefer Guildford :)




Efter att jag kommit hem så drog jag på mig mina joggingkläder. Och ja, jag tog med mig kameran i alla fall, haha. I must looked really silly running with a camera.

Här är dungen man springer igenom upp från dalen och sen kommer man ut mot den fantastiska utsikten på andra sidan :) I love it!

Finns bänkar, så man kan sitta och njuta av utsikten. Tror jag ska göra det imorgon med en kaffe från Starbucks :)


Bilderna gör inte verkligheten rättvis
 / Tilly

1 kommentar:

  1. Herregud vad vackert det är! Vilken fantastisk natur! Love mom

    SvaraRadera