måndag 23 maj 2011

I love to live in London!

Från och med nu ska jag inte tänka mer på framtidsplaner. Jag har ju 4 månader kvar i London. Njuta i nuet nuet nuet. Det gör jag. Men det är kul att tänka framåt, det är roligt att planera. Men man måste njuta och fokuera på nuet också. I love London.

Saker jag ska göra i London

- Gå på Musikal
- Äta på Gordon Ramsay's restaurang
- Madam Toussad's
- Gå på en marknad i Notting Hill
- Ha picnick i Greenpark och Kensington Park
- Åka London Eye

(Det är vad jag kan komma på nu iaf..)

Min helg kommer bestå av jogging och shopping. Kanske en tripp till London också ;) punkt slut. Det ska bli en egoistisk helg för min del.
Ska köpa presenter till min lillasyster som blir 20 år, jag vet vad jag ska köpa. :) Och så ska jag köpa något till mig själv också hihi.

Och nästa måndag är det Bank Holidays och då ska jag göra klart mina engelska uppgifter från colleget.

Hoppas det blir en solig vecka!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar