onsdag 13 april 2011

A balloon..

Fick en blåsa på min fot för ett par dagar sen från mina converse. Det tyckte pojkarna var väldigt intressant. De sa "Oh, look, Tilly has a balloooon", med betoning på "o". Hihi. På tal om balloon så flög det en stor röd luftballong som kan kunde se från mitt fönster. Ser dock väldigt liten ut på bild..



Och sen blir det att åka med hela familjen till fjällen. Länge sen vi var alla samlade :)
By the way så har jag nu läsare från Frankrike också! Bonjour! Mer än 1000 läsare på bloggen, men fick ett meddelande om att det är svårt att kommentera på bloggen. Men behövs inga kommentarer från min sida, mamma är ju rätt bra på det så... haha that's enough for me ;))

 alla syskonen 2003 :) jag 13, syster 12, bror 10 och minstingen 7

1 kommentar:

  1. Ni är så fina! Tack för den här bilden Tilly. Den gör mig varm i hjärtat. MOM

    SvaraRadera