lördag 23 april 2011

Närke

Nu är jag i Närke hos mina underbara fastrar, Tommy, kusiner & Farmor!
Vi har haft strålande sol sen jag kom igår. Igår år vi påskmiddag med super god lax av Berit, en sallad som jag gjorde med kruksallas, bladspenat, körsbärstomater & gurka, ägg med rom & dill made by Tilly, Cecilias västerbotten sill, nybakat bröd, rostbiff, kassler och Berits hemmagjorda potatissallad.

Och Berit & Tommy har en till valpkull nu på 7 veckor (kommer lägga upp bilder när jag kommer hem)
Frasse (som de kommer behålla), Filippa, Francis, Ferry och min favorit FIDELI, så fint namn! :)

Berit döper kullarna efter alfabetet. Så nu är det då förstår F-kullen. Jag sa till henne att nästa kull som är G-kullen, då tycker jag att en hund ska få hete Gringo :)))) Och det ska den få göra! :D

Nu ska jag ut i solen och sitta vid poolen med alla!

See ya later alligater!
/ Tilly, som förnärvarande endast blir kallad Mathilda, det var ju ett tag sen.. känns det som i alla fall ;D

Ps. Bilder kommer
Ds. M.W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar