måndag 18 april 2011

?

Datorn har inte velat samarbeta alls idag. Prova allt, men inget fungerade.
Sen nu, precis innan jag skulle sova tänkte jag: "Nej, jag provar att starta om datorn en gång till.."
Och vips så funkade allt igen. Internet, snabbheten, mina dokument, upptaderingarna...
Qué???

Aja, det var ju bra. Så nu kan jag äntligen kolla min mail ang. alla tåg, buss - och flygbiljetter jag behöver inför onsdag. Jag är stressad som få kan jag säga.

Och... J har fått halsfluss igen. Om jag nu får det, jag ber till Gud att jag har det imorgon när jag vaknar så att jag hinner till doktorn. För på onsdag kommer jag ju inte hinna.. och resa med packning och allt med halsfluss utan pencillin = går ej. Ursch, fy fan om det blir så. Ha feber, ej kunna svälja, svettningar, skakningar, ont i öronen.. det funkar ju verkligen inte om man ska flyga när man får lock för öronen. Inte en hit.

Så ja, ikväll har stressen tagit över vilket resulterat i magknip och huvudvärk.
Tänk egentligen vad bara ens tankar kan framkalla? Det är ju bara tankar. Kanske inte ens får halsfluss liksom och vem säger att mina reseplaner kommer gå åt pipsvängen? Jo, bara mina tankar.
OCH - en tanke tänkt tillräckligt många gånger tenderar att bli sanning. Så måste sluta tänka dåliga tankar då med andra ord... God natt

Oh, happy day!...

1 kommentar: