tisdag 12 april 2011

Tack Annie!

Fick en skiva av Annie innan jag åkte till London. Den är ju jätte bra. Finns låtar som "Mrs Robinson" & "The sound of silence". Gillar den jätte mycket. Så den kommer jag definitivs lyssna mer på, Annie-Bell!




Påväg till parken såg jag maskrosor, forgetmenot, PALMER & syrienbuskar! Rosa, vita, lila! Det påminner om famors land! Förutom palmerna dårå. Hihihi. Ses om ca 10 dagar eller något sånt ;) Hihi. Looking forward.

Zäta, min fasters underbara hund! De bor i närheten, min kusin och min fasters sambo, av farmors land. Åååh, vill gosa med alla deras hundar nu. Ca 10 stycken. Minns namnen Tindra, Alice, Wilma, Cornelia, Ellie, Helge, Zäta förstås.. sen kommer jag inte ihåg fler.. Perdón ;)

1 kommentar:

  1. Bra låtar från Annie och fina nman på Berits hundar. Otroligt att du minns namnen.

    SvaraRadera