fredag 15 april 2011

Gamla Råsunda..♥

Så fort jag kommer hem i början på Oktober ska jag köpa lägenhet i Gamla Råsunda :) Eller på Dalvägen, i Näckrosen eller Sundbyberg :) Looking forward. Då kommer jag även gå en intensivkurs till körkortet i Solna.

Under tiden funderar jag på att studera matematik på komvux och leva som en student i ett par månader och kanske extra jobba på nannynu, eller så söker jag heltidsjobb under tiden. Skulle kunna tänka mig att jobba som receptionist på ett hotell, på dagis kanske, i en klädbutik på södermalm eller på något café i solna. Vem vet... tiden får utvisa.

Och sen i augusti 2012 plugga till juristassistent som är på 2 år, finns en sån utbildning med KY. Det är vad jag vill just nu i alla fall. Men jag har lätt för att ändra mig. Eller kanske åka till Nya Zeeland i 6 månader med STS aupair, men måste ta mitt körkort först då. Eller åka till Spanien en månad och plugga mer spanska. Får väl hyra ut lägenheten under den tiden ;) tiden får som sagt utvisa...
"Mathilda, ta ett halvår i taget", som min IT-samordnare sa till mig på riksdagen.

För ett år sedan trodde jag inte direkt att jag skulle jobbat som IT-assistent i 8 mån, befinna mig i England med jobb och studier på ett College i 6 mån och få vara med på nannynu's hemsida eller få sådan respons på min blogg runt om i VÄRLDEN!. Det trodde jag verkligen inte...

Ingenting är bestående och det är aldrig försent.. Säger jag som skulle vilja börja med volleyboll, det var min favorit i högstadiet. Gillade egentligen inte idrott så mycket. Men min idrottslärare var rolig.
Han tilltalade alltid oss med efternamnen!

"Widerströööm! Libersooon! Toooninelli! Anderssooon! Bra, alla är här för en gång skull"


Balen i nian 2006

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar