torsdag 14 april 2011

Torsdag 14 april

Dagens roliga:
- Vi var ute på promenad med barnen, en jätte fin promenadväg, barnen sov så sött
- Vi var och hälsade på en familj i närheten av familjen som har en jätte fin trädgård med fantastisk utsikt
- Gick bra på provet och förhoppningsvis hamnade jag inte i en alltför svår kursnivå, men då kan jag byta i så fall
- Träffade två franska aupairer på Colleget som hjälpte mig runt, väldigt snälla, de hade studerat där i 2 mån
- Har städat klart övervåningen
- Min pencillinkur tar slut idag! Woho

Dagens mindre bra:
- Pappa lyckas ej hitta några flyg tur och retur för ett bra pris....
- Jag känner ingen lust att åka till fjällhuset p.g.a. den långa bilresan på ca 6 timmar, hate it och att behöva åka dit dagen efter jag kommit till Sverige.
- Jag känner verkligen ingen lust att bo i tuna i 10 dagar
- Kan ej hitta min usb-kabel till min mobil..

Dagens omöjliga:
- Jag vill ha fler timmar på dygnet! Kan någon fixa det eller?

Dagens önskan:
- Leka med mina kusiner Annie & David
- Sitta på Stages med Cornelia
- Göra en tegel med Sofie
- Umgås med flickorna i Danderyd
- Ta en fika med Liza i hennes lägenhet som ej sett




Sara & Peter, har ni nån plats för mig i Norrtull ett par dagar när jag kommer kanske?....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar