söndag 17 april 2011

I ♥ PRIMARK

Idag var min första gång på PRIMARK och definitivt inte sista! Köpte 2 tubtoppar, 1 par skor, 1 par jeans, presenter till kusinerna för 250 svenska kronor. :D Så nu har Tilly 3 par nya jeans, ett par mörka, ett par blåa och ett par ljusa :)



Kunde inte bestämma vilken färg på tuptopparna, så köpte båda! Det var ju ändå så billigt ;) 30 sek per tubtopp :) de matchar ju lakanet på täcket också haha, perfect! Och två par av jeansen köpte jag igår på H&M.
 
Ett par av jeansen jag köpte på H&M igår.

Efter PRIMARK gick jag och åt en sallad på stället "Giraffe". Jätte god med spenat, broccoli, sesamfrön, bönor, ruccola, körsbärstomater & bulgur! Man kan hyra deras övervåning till privata fester och evenemang! Kanske vore något? ;)


Och såg nu att jag även har läsare från Finland & Indien! :) Roligt!
SVERIGE, USA, ENGLAND, CHILE, SINGAPORE, DANMARK, NORGE, FRANRIKE, FINLAND, INDIEN

Har snart 1000 läsare i bara Sverige! :) Så roligt! Jag har fler läsare i Chile och Singapore än i Norge, Finland & Danmark. Intressant.. ;) Welcome to Tilly's England!

2 kommentarer:

  1. Herregud, 1000 läsare bara i Sverige! Och nu i Indien! Grattis! Söta toppar och snygga jeans.

    SvaraRadera
  2. Jaag ääälskar PRIMARK, går inte att komma ut tomhänt.

    SvaraRadera