söndag 10 april 2011

A funny thing...

Som jag berättade förut så ville jag inte sova i ett mörkt rum för första gången. De första dagarna började jag tro att det spökar i mitt rum. Min walk in closet ser jag från sängen. Får alltid för mig att nån ska komma ut.
Så en dag hade jag fönstret öppet och garderobsdörrarna började öppna sig. Jag fick sån panik. Sen fattade jag att det måste blivit korsdrag, eller intalade mig själv det i alla fall. Sen hoppade jag in i duschen. Vad tror ni då inte händer? Jo, dusch vattnet stängs av - av sig själv. Oh my god. Sen satt jag i sängen och borstade håret då sattes dusch vattnet på igen - av sig själv. Oh dear. Så skulle gå dit och stänga av. Då knackar Jayne på, öppnar dörren och har min nattlampa med sig (finns en berättelse om den med). Jag flööög upp som en-jag-vet-inte-vad!! Och vi skrattade så mycket och jag berättade att:
"I think I have a ghost in my room.."

Hahaha. Nej, Tilly. Duschkranen stängs av om jag tvättar samtidigt eller om jag också duschar. Don't worry. Och det där med garderoben var 100 % korsdrag. Okeey... good! Hahaha. I'm so silly....



/ Tilly the silly

1 kommentar:

  1. Vad många fina minnen. Och dina små berättelser om sänglampor, tepåsar och garderober är helt fantastiskt roliga. LOVE

    SvaraRadera