lördag 30 april 2011

Bye Stockholm, Hey London!

Nu har jag varit hos småkusinerna, moster m. sambo och sagt hej då. Skulle egentligen följt med de till en majbrasa men min huvudvärk tog över. Har blivit gräs - och pollen allergiker och har ingen medicin, så huvudvärken tar över och inga smärtstillande hjälper. Så mamma kommer och hämtar mig i Solna, så sover jag i Tuna ikväll och så blir det London på måndag. Jag ser verkligen fram emot det.

Vill inte vara i Stockholm, är så trött på den här staden och alla människor här förutom mina nära och kära då förstås. Jag vill bo i Örebro om jag ska bo i Sverige i överhuvudtaget, men funderar starkt på att dra till Barcelona, Málaga eller Granada efter jag kommer hem 2 oktober. Har inget att förlora.

Ikväll vill "jag bara vara, slippa tänka och förklara, aldrig neka, bara leka och den som kräver ska jag neka". Life is a killer. The world makes you happy as a piller.






/ The Tired Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar