fredag 15 april 2011

Friday! Viernes! Fredag! Vendredi!

Imorgon har jag varit här i 2 veckor. Tiden går fórt. Och om en vecka kommer jag vara i Sverige, really wierd.

Idag har vi varit hos pojkarnas kompisar Fraser 2,5 & Little Murphy 11 månader. Mamma Laura var jätte trevlig och de hade ett jätte fint kök med utsikt över den fina trädgården. Very pretty.
Laura lagade lunch till alla barnen: fishfingers with pasta and yoghurt for dessert.
Alla har verkligen pojkar! De skämtar alltid om det att pojkarnas fester kommer bli helt galna när de blir tonåringar, de kommer åka runt på deras mopeder och vara riktigta heartbreakers. :) De är ett helt gäng killar, ett helt fotbollslag! Freddie, Noah, Fraser, Murphy, Jack, Loui, Cameron, William, Daniel, Dominique, Joshua, Ben och Austin, Charlie & Oliver förstås. :) Lovely boys.

Älskar fredagar för då är jag ledig från 12.30 - 18.00 :) och slutar 19.30 sen är det helg! Imorgon SKA jag till London, där med basta. Hoppas vädret inte sviker bara :(

Barnens kompisar kommer över den tiden jag har rast idag. J har beställt hem massa picknick mat som kom igår. Så de ska ha en stor picknick i trädgården med alla barnen. Cosy! Och solen har tittat fram idag, har varit molnigt de senaste dagarna.

Nu ska jag vila en stund, sen ska jag nog gå till Primark i Guildford. J och alla andra mammor kallar det för Primani ;) för att det är så fina kläder men så billigt!

Alla mammor är helt exalterade över "THE WEDDING" som är om 2 veckor mellan prins Harry och hans love. "Oh, I can't wait to see her dress" "Not me either" "Really looking forward to see her, I got married last year, the same year like the Swedish Princess, so gorgeous..." Så kul att lyssna på ;)

BY THE WAY: Vi lyssnade på "Kings of Leon - Use Sombody" på radion i bilen på väg hem från Fraser & Murphy :))) J älskar de. De är rätt stora här i England. Tycker de påminner om Mando diao.



/ Tilly

1 kommentar:

  1. Det här är två höjdarlåtar. Två av mina absoluta favoriter.

    SvaraRadera