fredag 15 april 2011

Frisör

Vaknade precis från min powernap på ca 1 timme. Kan höra alla barnen här uppe från. Tror de kastar boll på gatan. Snart kommer det komma en friös hem hit som ska klippa alla pojkarna. Crazy. De är typ 7 stycken pojkar som ska klippa sig så J ska sätta på "Mr Thumbles" så de kan sitta på små stolar och bli klippta samtidigt. Det är nog en bra idé..

Tilly skulle också behöva klippa håret snart. Kommer nog göra det här i Guildford efter påsklovet.
Minns en låt på en barnskiva som min moster var med och sjöng låtar på. Skivan och låten heter "Herr mask". Den är så bra! Det finns även en annan tjej Vanna som sjöng en låt som handlar om att "klippa håret" men hittade den tyvärr inte på youtube som skulle passa bra in nu. Men hittade herr mask låten med min moster! Så bra!! :))




Igår var jag barnvakt på kvällen, föräldrarna var ute på varsitt håll med en varsin vän. Ikväll ska jag också vara barnvakt för då ska föräldrnarna ut och äta middag här i Guildford. I helgen kommer jag nog äta lunch på Jamie Oliver's restaurang här i Guildford, yej!



/ Tilly

1 kommentar: