fredag 29 april 2011

Don't worry about the people in your past; There's a reason they didn't make it to your future..

Imorgon är det Valborg och då ska jag tvätta kl 13, både mina & farmors kläder. Sen efter det ska jag åka till mina småkusiner och hälsa på en stund. Längtar efter dem.



Och ikväll blev jag bjuden hem till min kusin Jessica och hennes pojkvän. :D Det gillas mycket!
Så hon kommer och plockar upp mig utanför farmors port för hon har varit i stallet hos hennes hästar Movie & Shelly :)




Dagens: Learn backward, step forward.

Nu harj ag hittat massa fina lägenheter i centrala Örebro för ett väldigt bra pris. Billigt, fint och centralt. Kan ju inte bli bättre. Men nu stänger vi ner och så drar jag mot en trevlig kväll hemma hos Jessica & Daniel!
See yaaa later alligater!!



/ Tilly The Outsider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar