tisdag 12 april 2011

sushi

Åt sushi till lunch idag medan jag väntade på att min mobil blev klar i Guildford downtown. The phone was looked so the Mobile Master store helped me out. Great!

Det tog 20 minuter. Var bara en kock, maybe that's why. Men gott vare'.
Minns en sak med lilla kusin David när han var runt 10 månader. Peter hade hämtade take away sushi.
Så tallrikarna var plaserade över matbordet. Och när vi inte märkte roffade David åt sig en näve wasabi!!! Han trodde ju att det var avokado!!! Oj, oj, oj! Det brände så mycket han smetade in wasabi i ögonen och hela ansiktet. Poor little David. Det kommer jag aldrig glömma. Sara sprang in med honom till badrummet och sköljde munnen med vatten. Sen fick han en mjukglass. Åh, vad han njöt av den. Det kan man ju förstå. Lilla David. Jag undrar om han kommer gilla sushi sen när han blir äldre. Blir kanske en hatkärlek hihi. Kommer bli kul att få berätta det för han när han blir äldre :)))


Precis fått tag på mamma Saras mobil, lycklig som få!
 
Syskonkärek
Busiga lilla David
♥♥♥


Ses på PÅSKLOVET Annie and David mina små sushibitar


2 kommentarer:

  1. Jag har redan bjudit hem dem till oss. Du ska ju laga thaikyckling, MUMS!

    SvaraRadera
  2. Du har sjukt söta kusiner.

    SvaraRadera