fredag 8 april 2011

www.nannynu.se

Mailade med min kontaktperson från företaget Nanny nu som jag jobbat för. Jobbade i 3 olika familjer. Filippa 7 & Fabian 5. Hanna 11 & Joel 9. Charlotte 3 och Emelie 1 =). Det var så roligt!!

Men i alla fall. Hon tyckte mitt liv som aupair lät så härligt så hon ville ta med min historia och en bild på mig och lägga upp det på nanny nu's hemsida - http://www.nannynu.se/
Valde de här bilderna:




Det är ett riktigt bra barnflickeföretag! Du får gå en jätte lärorik utbildning om hur du kan hantera föräldrarna, barnen, uppfostran och idéer på vad ni kan hitta på tillsammans. Man får även gå en hjärt - och lungräddningskurs för barn mellan 0-5 år. Något jag är väldigt tacksam över att jag gått nu eftersom jag har 3 baby boys mellan 1-2,5 år att ta hand om. :) Du får också välja hur mycket du kan & vill jobba. Du kan jobba t.ex 4 eftermiddagar i veckan eller 2 kvällar i månaden. Du väljer. Det var ett perfekt extra jobb för mig när jag fick i gymnasiet (började där mars 2009) och när jag efter gymnasiet pluggade spanska på Stockholms Universitet.

Barnpassning i Stockholm och Göteborg!

Fram för mer livskvalité och flyt för aktiva barnfamiljer! Våra utbildade barnvakter hämtar från dagis, leker med barnen i hemmet och ser till att barnen är trygga och glada så att livspusslet kan rulla på smidigt.
Vi tror på utbildning av barnvakterna, uppföljning hos familjerna, hög service och tillgänglighet. Vi har en stor mängd barnvakter i alla delar av Stockholm och kan tillgodose de flesta behov.



1 kommentar:

  1. Kul! Roligt att de tycker om din blogg om England. Fin bild på dig.

    SvaraRadera