lördag 30 april 2011

Dagens Schema

Idag är det Valborg och jag har börjat dagen med en kopp kaffe.
Det var för övrigt jätte trevligt igår. Daniel hade gjort en suuper god hemmagjord pizza, jag brukar inte i vanliga fall gilla hemmagjord, men den var riktigt god faktiskt. Lök, champinjoner, skinka, tomatsås, vitlöksås, oregano, basilika och ost. Hans bror kom över med en flaska rött och hade precis blivit nyförlovad. Grattis till er! Han pluggade till lärare i åren lågstadie, mellanstadie, högstadie och gymnasie. Lät roligt faktiskt, han tyckte definitivt att jag skulle börja studera till lärare. Det bästa yrket man kan ha, uttryckte han sig. The time will tell.

Daniel och jag bestämde i alla fall att vi ska ut och jogga ihop idag kl. 11. Vi har pratat om det många gånger när jag bodde i Solna men det blev aldrig av. Men idag så! Jag känner mig laddad faktiskt. Jessica ska cykla bredvid ;) Det blir en sväng runt Råstasjön och sen förbi Jessicas stall :)))
Joggingspåret :)

Både jag & Daniel är rädda för svanar, och det finns det tyvärr gott om i Råstasjön. Hoppas det inte kommer någon, de attacker ju!! De är vackra att titta på, men inte trevliga att FÖR nära..


Dagens schema:
11.00 -  12.00 springtur
13.00 - 16.00 - Tvätta
17.00 - Åka och hälsa på småkusinerna

/ Tilly



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar