lördag 16 april 2011

Jamie Oliver

Idag drog jag till shopping gatan. Precis när jag skulle in till shopping centret där alla billiga affärer som PRIMARK finns så var det en brand där inne. Jahapp, stängt i ett par timmar framåt. Så gick till shopping gatan och köpte 2 par jeansleggings, 1 par sommarskor och en väska :) Sen gick jag till Jamie Oliver's restaurant! SÅ GOTT! Dit måste jag fler gånger. Fanns hur många goda rätter som helst att välja på, och inte alltför dyrt heller. Det var riktig "Gordon Ramsay" känsla i köket. Alla sa "Yes, chef" hela tiden. Var säkert runt 20 kockar och riktigt bra service. Fick maten inom 7 minuter! Jag åt jätte gott nybakat bröd till förrätt med sjukt god dressing som man doppade det i, rosmarin, olja, balsamvinäger, vitlök, citronsaft och chili. Sen en beef salad! Så goood!! Det är italienskt tema. M å s t e d i t i g e n . Sen när jag gick ut därifrån tittade solen fram! Fick en underbar promenad hem. Och jag har hittat ett av mina favorithus här i Guildford. Huset har blåa dörrar och blått runt fönstrena och en helt fantastisk trädgård med tre träd. Ett med mörklila blommor, ett med ljuslila blommor och ett med rosa blommor. Och huset är av sten hus, så fint & säkert jätte dyra träd.. Och! Det är till salu. Wish I could buy it..


2 kommentarer:

  1. Maten både lät och såg god ut. Otroligt att få maten serverad på 7 minuter. Det har jag aldrig varit med om.

    SvaraRadera
  2. Fin bild på dig älskling. Mom

    SvaraRadera