lördag 9 april 2011

Saturday it is!

Idag tänkte jag egentligen åka till London och utforska staden, shoppa lite sommarkläder, skor och hårprodukter. Men min hals sa ifrån. Så har bara tagit det lugnt idag. Rätt skönt ändå. Legat i min dubbelsäng med laptopen, läst lite böcker, städat mitt rum lite grann och så.

När jag gick ner för att ta en kopp te så var barnens farmor & farfar här. Så kul. När jag skulle slänga min tepåse i papperskorgen kommer farfarn runt hörnet, jag som trodde han var ute i trädgården och åt lunch med de andra. Jag blev självklart jätte rädd och hoppade upp som en fånig liten hare. Hahaha. Han fick sig ett gott skratt i alla fall. ;)

Sen vid 17.00 tiden gick jag ner och gjorde iordning min första måltid för dagen. Min hals vägrar samarbeta.
Då berättade Jayne att hon & Matthew skulle ha en romantisk middag ute i trädgården tillsammans med stek, sallad & vin. Åååh how lovely? Jag sa "You are worth it. Sounds lovely!" Så gick jag upp med min uncle ben's färdiga risotto med kyckling och svamp (asgod!!).

När de sedan skulle lägga barnen hörde jag de utanför mitt rum, då gick ut till de för jag skulle ändå ner med min disk. Austin stod och tittade på mig och flörtade lite med ögonen. So cuuute! Då sa the parents "Show Tilly the robot dance!". Sååå himla söt!! Charlie satt i pappans knä och blev kammad och skrattade såå mycket, jag dog av skratt. Sen gick Oliver mot mig för att visa hur duktig han är. Såååå söt! Jag smälter!

Sen gick jag ner då kom pappan sen ner med tvillingarna. Han sa they "are hungry". Hihihihi. De ville umgås lite med mig. Så söööta!! Love them!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar