tisdag 19 april 2011

Strålande sol i Guildford! 25 plus grader!

Idag gick jag & j med alla barnen. The twins i en vagn och jag drog runt med O i en. Så varmt!
Vi gick till Primark, J köpte lite till barnen och jag handlade lite igen hihi.

Sen gick vi till en leksaksaffär för J skulle köpa lite födelsedagspresenter till barnens kompisar. Jag stod utanför med O i vagnen. A ville springa ut med massa nallar för att visa mig hur fina de var så affärens larm gick. Haha, så kul. :) Och C passade då på att råka riva ner massa tavlor. C r a z y. Men butiksbiträdet skrattade mest så det var ju bra att vi inte fick några sura miner tillbaks ;)


Nu håller jag på att tvätta och nu känner jag mig inte stressad inför resan imorgon.
Men dock så tror jag att jag blivit smittad, känns så i min hals. Men det kommer nog utlösas på torsdag eller något sånt. How l o v e l y ? I love to be ill. Nooot..

Min första söndag i Guildford, tvillingarna med sina väskor som de alltid vill ha på sig. :))
Speak soon
Tilly

1 kommentar:

  1. Cute with the bags, Passa perfekt!Hoppas du inte blir sjuk. Kram

    SvaraRadera