söndag 10 april 2011




 



















For my Annie-Bell and the rest of course ;) hihi



Sailor Moon är för mig att dricka välling på lördagsmorgarna med min syster och titta på Sailor moon haha. Drack välling tills jag var nio år och Emma sög på tummen tills hon var runt 10-11 år, haha! Visade Sailmor Moon för Annie och det roliga är att innnan Sailor Moon förvandlar sig, när hon är den vanliga flickan heter hon Annie. Gissa om Annie tyckte det var kul? :D Måste köpa boxen till henne, fan vad kul!! Jag kanske längtar mer än henne, vad vet jag... haha ;)) Men visade youtube-klipp med Sailmoon avsnitt för Annie & hennes bästis Amelie. Det tyckte det var jätte kul! Jag förstår varför. :D Måste bara tillägga att de är 5 år ;) - yejj, jag har barnasinnet kvar for sure! =)



Jag älskar den här bilden. Vi är på västkusten, bodde i Conny's hus. Emil fanns inte då. Minns att han hade en liten sjö på tomten med massa små grodor och ödlor. Vi tyckte det var jätte kul. Morfar skojade med oss och åt mask. Iiiiu! Vi åt alltid ananas glass med choklad överdrag och åt jordgubbsfil med jordgubbar till frukost (vilket minne va?? var typ 5 år)Jag minns att jag inte gillade jordgubbsfil så mycket, men jordgubbarna vad goda! Huset var jätte fint och rätt stort också.  Och när vi var ute och plockade svamp och bär i skogen så fick ALLA i familjen fästingar förutom jag ;) hihi. Morfar hade en orange husvagn, hahaha. Men där sätter jag punkt för det. Det är en annan historia..



2 kommentarer:

  1. Ååhh, vilka fina bilder och vilka fina minnen de väcker. Älskar min fantastiska familj. Your my everything. LOVE

    SvaraRadera
  2. Sött med sailor moon. Hoppas Annie får se det igen från din blogg.

    SvaraRadera