onsdag 13 april 2011

Påsken..

Kommer åka upp till vårt fjällhus utanför Björnrike ett par dagar över påsken! Vi ska åka skidor, basta i vår nya bastu och elda i brasan. Yejj! På våren är det ju som bäst att åka skidor, då behöver man bara någon varm tröja och så skiner solen i backarna. Jag älskar att åka i skogen och off pist med mina småsyskon. Woho! Och nu har de sittlift i Björnrike också!
Mina fina syskon på sportlovet i år.
Min andra lillebror i Sälen med hans kompisar under årets sportlov.
När vi är småttingar i Björnrike, då brukade vi hyra olika hus varje sportlov. We loved to rent differents houses.

Utsikt från vårt fjällhus. Sånfjället. Vi ha hus högt upp på ett berg. Det var jag som hittade det på hemnet.se. Vi köpte det samma år som jag fyllde 13 år. Huset är mer uppskattat nu av mig än det var under mina tidiga tonår om man säger så, hihi.

Vi lyssnade alltid på Mora Träsk i bilen på väg till fjällen när vi var små hihihi.
Tilly tycker om att åka skidorMin lillasyster tycker om att åka skidorMin mamma tycker om att åka skidorMin bror tycker om att åka skidorMin lillebror tycker om att åka skidor OCH snowboardMin pappa älskar att åka skidor OCH snowboard


(Lite coolt att pappa åker snowboard som fyller 50 i år)

/M.W

2 kommentarer:

  1. Så himla kul med Mora träsk. Tänk vad många gånger vi lyssna på dem när vi var ute på semester. Roliga minnen. Min favorit är tigerjakten. Pappas favorit är låten kaviar.Love from us.

    SvaraRadera